Páginas sobre el tema: < [1 2 3 4 5 6] > |
Powwow: Horsens - Denmark
|
|
Birthe Omark Dinamarca Local time: 21:04 francés al danés + ... Faciliteter - grovprogram | Sep 3, 2009 |
Der er ingen internetforbindelse i lokalet, men mit mobile bredbånd fungerer fint på stedet. Så det tager jeg med.
Jeg har en projektor, som jeg også tager med. Der er lærred og i øvrigt en alm. overhead.
Jeg vender tilbage i næste uge med en oversigt ...
Birthe | | |
Marianne Dahl Dinamarca Local time: 21:04 Miembro 2002 inglés al danés + ... så er jeg også på banen | Sep 3, 2009 |
Hej alle flittige bidragsydere. Jeg har knoklet hele dagen på en ret besværlig korrekturlæsning (læs omskrivning).
Jeg kommer fra sjælland fra morgenstunden. Jeg vil gerne spise i lokalet, hvor vi holder møde. Bagefter er jeg med på at gå ud at spise et sted, og derefter bliver jeg nødt til at drage til sjælland igen, da jeg har et arrangement om søndagen.
Jeg glæder mig til at se nogle af jer igen og hilse på nye medlemmer i "klanen".
Hilsen Marianne | | |
Marianne Dahl Dinamarca Local time: 21:04 Miembro 2002 inglés al danés + ... Hvor mange bliver vi? | Sep 3, 2009 |
Hej Birthe
Har du overblik over logistikken og tilmeldte til arrangementet?
mvh. Marianne | | |
Hej Birthe,
Frokost i lokalet lyder helt fint | |
|
|
Mere madsnak :-) | Sep 3, 2009 |
Jeg vil også gerne med ud at spise bagefter...Og smør-selv-frokost i lokalet lyder som en god ide. | | |
|
Bidrag til frokostbordet | Sep 8, 2009 |
Flensborg er mest kendt for øl og rom, men da mange nok vil skulle køre hjem, og vi helst også skulle kunne snakke fornuftigt om tingene efter frokosten, medbringer jeg en fuldstændig utypisk og uprisbelønnet frisk kyllingesalat. | | |
Marianne Dahl Dinamarca Local time: 21:04 Miembro 2002 inglés al danés + ...
Er der nogen af jer andre, der tager på Danhostel i Horsens? Overvejer lige muligheden, inden jeg beslutter, om jeg skal tage hjem lørdag aften.
mvh. Marianne | |
|
|
Er også helt enig mht. frokost i lokalet. Men Birthe, er det virkelig ok for dig at skulle stå for alle indkøbene? Vi kunne jo også deles lidt om det, dvs. enten fordele indkøbene, eller også kunne hver især medbringe en lille ret til det fælles bord (eller i det mindste lidt frugt/salat/drikkevarer/kage til kaffen el.lign.). Hvad siger I til det? | | |
Eliza-Anna Reino Unido Local time: 20:04 danés al inglés + ...
Angående spisning vil jeg meget gerne være med til fællesspisning om aftenen. Og jeg synes også det er en god idé hvis der er en forlænget pause om middagen og at vi allesammen bidrage med et eller andet. | | |
Marianne Dahl Dinamarca Local time: 21:04 Miembro 2002 inglés al danés + ... tager gerne rugbrød med | Sep 4, 2009 |
Da vi i Sorø er så heldige at have en bager, der har fået kåret det bedste rugbrød i Danmark, så vil jeg meget gerne tage rugbrød med til jer. Skal blot lige vide, hvor mange vi bliver.
Hilsen Marianne | | |
David Young (X) Dinamarca Local time: 21:04 danés al inglés Powwow d. 12/9 | Sep 6, 2009 |
Desværre er mit tilstedeværelse nu yderst tvivlsomt. Har haft en masse bøvl i et par uger med computeren, som jeg nu prøver holde kørende med gummibånd og sellotape til den nye er leveret på onsdag/torsdag. Og så skal der installeres en masse software. Nu er jeg bagud med deadlines og stresset. Ærligt, men shit happens.
Hilsner David | |
|
|
Birthe Omark Dinamarca Local time: 21:04 francés al danés + ... Frokost - bidrag modtages gerne! | Sep 6, 2009 |
Det er en rigtig god idé at medbringe ting til frokosten. Og efterhånden som der kommer meldinger ind, vil jeg strege i min indkøbsliste.
Super med prisbelønnet bagerrugbrød, Marianne. | | |
Bidrag til frokostbordet | Sep 7, 2009 |
Jeg tror ikke, "Odderspegepølsen" er prisbelønnet, men jeg er faldet for dens gode smag og lave fedtprocent, så jeg medbringer et eksemplar af denne samt noget friskost fra det lokale Søvind mejeri. | | |
Lidt sundt til frokost og lidt sødt... | Sep 8, 2009 |
Vi har friske agurker og tomater i drivhuset - jeg tager nogle med. Og så er der vist ingen foreløbig, der har lovet kage til kaffen. Jeg har en mulighed i fryseren, men hvis en ny kunde kan forstå, at oversættere også har et liv 'offline', så skal jeg bage noget frisk - der er frugt nok at tage af!
(Og så kan evt. allergikere forhåbentlig også være med.) | | |
Páginas sobre el tema: < [1 2 3 4 5 6] > |