Off topic: Student jezika ima neka pitanja za prevoditelje
Autor de la hebra: Ivan Fosin
Ivan Fosin
Ivan Fosin  Identity Verified
Reino Unido
Miembro 2021
inglés al croata
+ ...
Mar 26, 2009

Pozdrav svima,

student sam francuskog i poljskog jezika na Filozofskom fakultetu. Trenutačno sam na 4. semestru, dakle još malo i treća godina. Budući da uvijek volim razmišljati unaprijed imam neka pitanja za prevoditelje koji imaju iskustva i koji bi mi mogli dati koji savjet.
Prije svega obraćam se ovdje (možda je malo offtopic - ispričavam se) jer je ovo jedina stranica na koju sam naišao, a profesori na fakultetu nisu informirani i ne daju nikakve konkretne infor
... See more
Pozdrav svima,

student sam francuskog i poljskog jezika na Filozofskom fakultetu. Trenutačno sam na 4. semestru, dakle još malo i treća godina. Budući da uvijek volim razmišljati unaprijed imam neka pitanja za prevoditelje koji imaju iskustva i koji bi mi mogli dati koji savjet.
Prije svega obraćam se ovdje (možda je malo offtopic - ispričavam se) jer je ovo jedina stranica na koju sam naišao, a profesori na fakultetu nisu informirani i ne daju nikakve konkretne informacije.
Već sljedeće godine ću se morati odlučiti koji smjer želim uzeti (profesorski, prevoditeljski, znanstveni). Stvarno me jako zanima prevoditeljstvo i time bih se htio baviti u životu, ali sam čuo da je prevoditeljski smjer loš u što uopće ne sumnjam s obzirom da je i ovaj preddiplomski studij dosta nekvalitetan. Isto tako me zanima lingvistika pa mi je želja upisati znanstveni smjer (prednosti su te da su na godini možda dva studenta pa postoje uvjeti za kvalitetan rad). Znači li to da se kasnije ne mogu službeno baviti prevoditeljstvom? Znam da su ti smjerovi još novi i da se još ništa konkretno ne zna, ali kakav je vaš stav prema tome? Pitam zato jer sam primijetio da prevoditelji ne vole ljude koji prevode, a da za to nisu obrazovani.