Páginas sobre el tema: < [1 2 3 4 5 6] > |
Powwow: Brugge - Belgium
|
|
If you can't make it after all | Jun 9, 2004 |
I received two mails from people who can't make it after all.
Too bad, yet that's life.
Anywya, may I kindly ask you to inform me TODAY if you will not be present in Bruges next Sunday?
Ciao,
Evert | | |
Sorry I can't make it for next week in Brugge. Enjoy it and all the best... | | |
TMJS Local time: 10:51 inglés al neerlandés + ...
Sorry for late reply but actually would like to join you on Sunday in Bruges. Look forward to seeing you there, Jaap | | |
Sorry iedereen, maar één van de kindjes is ziek en ik zal het dus spijtig genoeg moeten missen. Misschien een volgende keer | |
|
|
Last Call from Brussels | Jun 10, 2004 |
Is anybody going from Brussels and has seat in the car or wants to share the ride in a train? | | |
Hoe laat begint het avondeten? Is het nog mogelijk om 1 plaats te reserveren? Ik zou dan rond een uur of vijf aankomen... | | |
Moose Media Bélgica Local time: 10:51 francés al neerlandés + ...
Er hebben er al paar afgezegd ondertussen, dus.. zéker komen! | | |
dat lukt nog wel | Jun 13, 2004 |
zal het voor alle veiligheid toch nog doorgeven aan de 'chef' | |
|
|
|
Chris Hopley Países Bajos Local time: 10:51 alemán al inglés + ...
Het lukt mij niet om vandaag naar Brugge te komen. Ik vind het erg jammer, maar het is niet anders. | | |
Too bad indeed, Chris! | Jun 13, 2004 |
Had ik dan eindelijk eens een collega kunnen ontmoeten die ook wat achter de schermen meewerkt...
Een volgende keer dan maar.
Hou je haaks, Evert | | |
ook hier pech | Jun 13, 2004 |
ben net wakker na een nacht astma-aanvallen van de oudste en kan geen opvang vinden, zelfs niet voor een paar uurtjes...
Veel plezier en smakelijk eten allemaal! | |
|
|
De afwezigen hadden ongelijk | Jun 14, 2004 |
This very short message to inform you that Olivier (Van Dijk) will write a report about our yesterday's (great) meeting and that Jacqueline already uploaded some very nice pictures which will be made available soon.
If I'm not mistaken, Steven and Chantal also have some pictures... | | |
TMJS Local time: 10:51 inglés al neerlandés + ...
Evert, Bedankt voor het organiseren van deze 'powwow'. Het was erg leuk om zoveel collega's eens persoonlijk te ontmoeten en ik denk dat we ons geen betere locatie konden wensen dan het Brugse cafe van jouw broer. Nogmaals een welgemeend 'spacibo' en groeten aan iedereen! Jaap | | |
Graag gedaan | Jun 14, 2004 |
en veel organiseren was er trouwens (toch) niet aan.
Was inderdaad erg gezellig.
Maar of Hendrik zijn bistro een café zal willen noemen, weet ik nog zo niet...;-) | | |
Páginas sobre el tema: < [1 2 3 4 5 6] > |