Frage Word: Nummerierung
Autor de la hebra: ibz
ibz  Identity Verified
Local time: 14:40
Miembro 2007
inglés al alemán
+ ...
Apr 21

Hallo zusammen
Word treibt mich mal wieder zum Wahnsinn!
Ich korrigiere einen Text mit mehreren Kapiteln und Unterkapiteln, die nicht richtig nummeriert sind.
Ich habe nun versucht, den Titeln das richtige Format zuzuweisen (Überschrift 1, 2, 3 usw.) und über die Option «Liste mit mehreren Ebenen» eine korrekte Nummerierung hinzubekommen, aber Word will einfach nicht so, wie ich will.
Unterkapitel 2.1 wird stur mit 1.2 nummeriert. Das müsste doch automatisch laufen ...!
Hat mir jemand einen Tipp?
Herzlichen Dank!!

Direct link Reply with quote

ibz  Identity Verified
Local time: 14:40
Miembro 2007
inglés al alemán
+ ...
PERSONA QUE INICIÓ LA HEBRA
Hat sich erledigt ... Apr 22

Falls jemand noch nach der Antwort auf das Rätsel sucht: Hat sich erledigt!

Direct link Reply with quote

Este foro no tiene moderador específicamente asignado.
Para denunciar violaciones a las reglas del sitio u obtener ayuda, póngase en contacto con el personal del sitio »

Frage Word: Nummerierung

Advanced search

memoQ translator pro
Kilgray's memoQ is the world's fastest developing integrated localization & translation environment rendering you more productive and efficient.

With our advanced file filters, unlimited language and advanced file support, memoQ translator pro has been designed for translators and reviewers who work on their own, with other translators or in team-based translation projects.

More info »
Déjà Vu X3
Try it, Love it

Find out why Déjà Vu is today the most flexible, customizable and user-friendly tool on the market. See the brand new features in action: *Completely redesigned user interface *Live Preview *Inline spell checking *Inline

More info »

All of ProZ.com
  • All of ProZ.com
  • Búsqueda de términos
  • Trabajos