Pages in topic:   < [1 2 3 4 5 6] >
Powwow: Sant Sadurní - Spain

This discussion belongs to Powwows » "Powwow: Sant Sadurní - Spain".
You can see the powwows page and participate in this discussion from there.

Alexandra Douard (X)
Alexandra Douard (X)  Identity Verified
Local time: 18:29
English to French
+ ...
Cotxe Jun 23, 2005

Tengo coche y saldré desde Barcelona, si alguien esta interesado que le lleve tengo sitio. A mi tambien me interesa la visita de les cavas. Dejo mi teléfono por organizar lo del viaje... 654 48 90 22.
Fins aviat!!


 
Berni Armstrong
Berni Armstrong  Identity Verified
Spain
Local time: 18:29
Member
English
+ ...
No cava for me, I'm afraid. Jun 23, 2005

Just read my agenda for that day and I forgot I have a Cine Club meeting in the morning. That rules me out for the Cava trip (I've been to loads of them anyway... and I am not a sparkling wine fan, anyway).

So I'll come on later at say 1:00 pm or 1:30.

Cheers,

Berni


 
Berni Armstrong
Berni Armstrong  Identity Verified
Spain
Local time: 18:29
Member
English
+ ...
Note for Maria Jun 26, 2005

Have you checked out the Powwow organiser's forum
http://www.proz.com/forum/32
(I must admit that I have only just found it myself...) It might help clear up any questions you might have about aspects of the organisation of the event (VIDding, etc)

See you all soon,

Berni


 
Maria Rosich Andreu
Maria Rosich Andreu  Identity Verified
Spain
Local time: 18:29
Member (2003)
Dutch to Spanish
+ ...
Hi Berni Jun 26, 2005

no, jo tampoc el coneixia... vaig a mirar!

Salut,
Maria


 
Arturo Mannino
Arturo Mannino  Identity Verified
Spain
Local time: 18:29
Member (2003)
English to Italian
+ ...
Cotxe Jun 27, 2005

Encara em queden 4 places al cotxe. Si algú vol quedar, aquest és el meu número: 645977031

 
Yamato (X)
Yamato (X)
Bulgaria
Local time: 19:29
Russian to Spanish
+ ...
Well well well... Jun 27, 2005

Quina alegría, per fi una excusa per pujar a Barna! Olé Olé! I veure els amics!! Berni, Maya, quant de temps, os he trobat a faltar un ou!

Per cert... com funciona lo del cotxe? perque l'ultima vegada vaig anar en cercanies fins a S. Sadurní... o la idea es pujar desde barna?

Parlant de musics: Berni: jo em porto la armónica!


 
Thierry LOTTE
Thierry LOTTE  Identity Verified
Local time: 18:29
Member (2001)
English to French
+ ...
Passaremlo bé... Jun 30, 2005

Hola a tothom !

Em sembla que la data es molt bona i la meva esposa Eva i jo mateix anarem a Sant Sadurni amb molt plaer como cada vegadas… fara la tercera vegada que tendré el plaer de sopar a “Can El Trapiche” i a veure si el menjar fred preparada per nosaltres sera tan bon como la cuina del cap de Can Trapiche…


Hi.ha solament un petit problem : no tenim cotxe…

O sento per el Catala molt barroc pero no tinc mai l’occasio de parlarl
... See more
Hola a tothom !

Em sembla que la data es molt bona i la meva esposa Eva i jo mateix anarem a Sant Sadurni amb molt plaer como cada vegadas… fara la tercera vegada que tendré el plaer de sopar a “Can El Trapiche” i a veure si el menjar fred preparada per nosaltres sera tan bon como la cuina del cap de Can Trapiche…


Hi.ha solament un petit problem : no tenim cotxe…

O sento per el Catala molt barroc pero no tinc mai l’occasio de parlarlo i menys encora escriurlo.
Collapse


 
Ángel Espinosa Gadea
Ángel Espinosa Gadea
Spain
French to Spanish
+ ...
Tiens... Jul 3, 2005

On va pouvoir tchatcher en français avec Monsieur LOTTE... Il faut que tu t'y mettes au catalan, quand même

 
Thierry LOTTE
Thierry LOTTE  Identity Verified
Local time: 18:29
Member (2001)
English to French
+ ...
Hello Ángel Jul 3, 2005

...et à ton avis c'èst écrit en quelle langue le courrier ci-dessus ?

(oui, je sais, ya des fautes...)


 
Ángel Espinosa Gadea
Ángel Espinosa Gadea
Spain
French to Spanish
+ ...
le courrier ci-dessus... Jul 4, 2005

c'est pas en occitan...? Je rigole

 
Ángel Espinosa Gadea
Ángel Espinosa Gadea
Spain
French to Spanish
+ ...
Tu te débrouilles vâchement bien, en fait Jul 4, 2005



 
Alexandra Douard (X)
Alexandra Douard (X)  Identity Verified
Local time: 18:29
English to French
+ ...
Cotxe Jul 4, 2005

Em queden 3 places al cotxe.Aqui os deixo el meu numero de telefon: 654 48 90 22.
Ho sento pel meu català però fa molt poc que soc a Barcelona.
Fins aviat!


 
patrick32
patrick32  Identity Verified
English to Spanish
+ ...
Algunes consideracions: Jul 4, 2005

Bona tarda gent,

Ens estem apropant a la data del POWWOW, i jo voldria saber exactament el nombre dels que vindreu. Si us plau confirmeu la vostre assistència posant (Yes) al costat del vostre nom ( hi ha 11 confirmacions i 20 noms!!!) Tots el que vinguin amb les seves parelles, fills, etc, també m’agradaria saber-ho.

Un altre tema es el de la visita a una cava. Necessito saber qui esta interessat per poder concretar la visita.

Per últim, pot ser haur
... See more
Bona tarda gent,

Ens estem apropant a la data del POWWOW, i jo voldria saber exactament el nombre dels que vindreu. Si us plau confirmeu la vostre assistència posant (Yes) al costat del vostre nom ( hi ha 11 confirmacions i 20 noms!!!) Tots el que vinguin amb les seves parelles, fills, etc, també m’agradaria saber-ho.

Un altre tema es el de la visita a una cava. Necessito saber qui esta interessat per poder concretar la visita.

Per últim, pot ser hauríem de decidir quins plats portarà cadascú per tal d’evitar que tothom portés el mateix!!

Patrick
Collapse


 
Arturo Mannino
Arturo Mannino  Identity Verified
Spain
Local time: 18:29
Member (2003)
English to Italian
+ ...
Confirmación Jul 4, 2005

Pues eso, confirmo mi asistencia y mi interés para eso de las cavas. De la "famiglia" no voy a traer a nadie. Una cosa no me queda clara: la masía esa es un local con restaurante y tal, sin embargo quedamos en que vamos a llevar comida fría. Es una verdadera lástima porque quería llevar empanadas chilenas, y ésas no se comen frias: seguro que no hay un horno o un microondas por ahí?

 
Maria Rosich Andreu
Maria Rosich Andreu  Identity Verified
Spain
Local time: 18:29
Member (2003)
Dutch to Spanish
+ ...
confirmacions Jul 4, 2005

acabo d'enviar un missatge als que no han confirmat assistència perquè ho facin.

Pel que fa al tema menjar, també caldria saber quants vegetarians hi ha (o altra informació útil). No sé com seria més còmode organitzar-ho, si des d'aquí o en un fòrum: què us sembla?


 
Pages in topic:   < [1 2 3 4 5 6] >


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Lucia Leszinsky[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Powwow: Sant Sadurní - Spain






Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »