Overdose av KudoZ
Thread poster: Eivind Lilleskjaeret
Eivind Lilleskjaeret
Eivind Lilleskjaeret  Identity Verified
Local time: 00:00
English to Norwegian
+ ...
Dec 4, 2002

Det er en beklagelse på vegne av ProZ til de som måtte ha mottatt en mengde KudoZ-spørsmål i språkpar de ikke er registrert i. ProZ holder på å utvikle og teste ut et nytt enkeltstående KudoZ-program, og det var noen bugs der. Dette programmet vil gjøre arbeidet med spørsmålene mer effektivt, særlig for de med modemoppkobling. Man vil bl.a. kunne lagre alle spørsmålene sine i dette programmet \"offline\", for deretter å koble seg til nettet og laste alle opp på en gang.
... See more
Det er en beklagelse på vegne av ProZ til de som måtte ha mottatt en mengde KudoZ-spørsmål i språkpar de ikke er registrert i. ProZ holder på å utvikle og teste ut et nytt enkeltstående KudoZ-program, og det var noen bugs der. Dette programmet vil gjøre arbeidet med spørsmålene mer effektivt, særlig for de med modemoppkobling. Man vil bl.a. kunne lagre alle spørsmålene sine i dette programmet \"offline\", for deretter å koble seg til nettet og laste alle opp på en gang.

Igjen, beklager den irritasjonen disse tullemailene måtte ha medført.



Hilsen Eivind
Collapse


 
Liss Myrås (X)
Liss Myrås (X)  Identity Verified
Sweden
Local time: 00:00
Danish to Norwegian
+ ...
"Delete" fungerte i alle fall ;) Dec 4, 2002

Heisann Eivind



Ja, jeg må si jeg lurte litt da raste inn en masse Kudoz spørsmål til/fra Polsk, Spansk og Russisk osv.

Men man forsto jo liksom at det var en \"bug\" på gang, så det var jo bare å vente til det hele ble ordnet opp i.



Programmet i seg selv høres ganske bra ut, så det skal nok lastes det ned ja.....men først vil jeg nok vente til programmet har \"bugget\" seg ned litt. ... See more
Heisann Eivind



Ja, jeg må si jeg lurte litt da raste inn en masse Kudoz spørsmål til/fra Polsk, Spansk og Russisk osv.

Men man forsto jo liksom at det var en \"bug\" på gang, så det var jo bare å vente til det hele ble ordnet opp i.



Programmet i seg selv høres ganske bra ut, så det skal nok lastes det ned ja.....men først vil jeg nok vente til programmet har \"bugget\" seg ned litt.



Vennlig hilsen Liss









[ This Message was edited by: on 2002-12-04 11:03 ]

[ This Message was edited by: on 2002-12-04 11:04 ]
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Overdose av KudoZ






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »