Konferanse i Budapest
Thread poster: Solveig Hansen
Solveig Hansen
Solveig Hansen  Identity Verified
Norway
Local time: 07:17
English to Norwegian
+ ...
Jan 15, 2007

Hei -

Torhild Øien og jeg reiser til Budapest-konferansen. Flere som har tenkt å gjøre det samme?


 
William [Bill] Gray
William [Bill] Gray  Identity Verified
Norway
Local time: 07:17
Member (2006)
English
+ ...
Yes... Jan 15, 2007

Hei, Solveig.

Ja. Kona og jeg har tenkt å ta turen, både litt ferie og litt jobb! Kunne vært artig å ha en "norsk treff" mens vi er der nede.

Venter med spenning for å se om andre blir med.

Bill


 
Solveig Hansen
Solveig Hansen  Identity Verified
Norway
Local time: 07:17
English to Norwegian
+ ...
TOPIC STARTER
7 dager i Budapest Jan 15, 2007

Vi ses i Budapest, Bill! Torhild og jeg blir der i én uke, fra 25. april til 2. mai. Vi fikk billigbilletter med Norwegian. Vi fikk også et dobbeltrom til en early-bird-pris på 52 euro (for rommet, ikke pr. person) på konferansehotellet.


Solveig


 
William [Bill] Gray
William [Bill] Gray  Identity Verified
Norway
Local time: 07:17
Member (2006)
English
+ ...
Where are the others.... ? Jan 18, 2007

Can it really be true that there are so few of us from Norway going to the conference?!!

Bill


 
Bjørnar Magnussen
Bjørnar Magnussen  Identity Verified
Local time: 07:17
English to Norwegian
+ ...
Vi kommer Jan 28, 2007

Jeg kommer til Budapest 27. april og kona et par dager etter. Vi har tenkt å bli i Ungarn til 7. mai.

Vi blir gjerne med på en norsk treff! Hadde også vært moro å kommet i kontakt med andre som har planer om å reise litt rundt i Ungarn etter konferansen.


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Konferanse i Budapest






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »