Meget nyttig fra Google (Google Deskbar)
Thread poster: Ivan Eikås Skjøstad
Ivan Eikås Skjøstad
Ivan Eikås Skjøstad  Identity Verified
Norway
Local time: 00:56
Member (2002)
English to Norwegian
+ ...
Jul 21, 2004

For de som ikke har prøvd dette, anbefaler jeg programmet på det varmeste. Les mer her:

http://www.itavisen.no/art/1302247.html

Det som kjent "gammelt nytt", men likevel meget nyttig og tidbesparende for oss som bruker Google mye. Toolbar var bra, men Deskbar er enda mer nyttig. Hvis du bruker begge kan en f.eks. stille inn kun søk på norske sider i Toolbar, få "pop-
... See more
For de som ikke har prøvd dette, anbefaler jeg programmet på det varmeste. Les mer her:

http://www.itavisen.no/art/1302247.html

Det som kjent "gammelt nytt", men likevel meget nyttig og tidbesparende for oss som bruker Google mye. Toolbar var bra, men Deskbar er enda mer nyttig. Hvis du bruker begge kan en f.eks. stille inn kun søk på norske sider i Toolbar, få "pop-up stopper", samt dra nytte av mini-nettleseren som dukker opp ved bruk av Deskbar.
Collapse


 
LinguaLab.net
LinguaLab.net
United Kingdom
Local time: 23:56
English to Norwegian
+ ...
takk... Jul 21, 2004

..for tipset, google deskbar er nå nedlastet!D

 
brigidm
brigidm  Identity Verified
Norway
Local time: 00:56
Norwegian to English
Takk for tipset! Aug 4, 2004

Dette kan vise seg å være nyttig for ivrige Google-brukere som meg. Jeg har også lastet ned idag. Takk for tipset Ivan!

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Meget nyttig fra Google (Google Deskbar)






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »