PowWow i Rosendal
Thread poster: Roald Toskedal
Roald Toskedal
Roald Toskedal  Identity Verified
Norway
Local time: 16:39
English to Norwegian
+ ...
May 16, 2012

Hei!

Jeg har nylig foreslått en PowWow i Rosendal, Norge, men det er ikke mamge som har meldt seg på.

Derfor prøver jeg å spre ryktet her også, i håp om å få MANGE til å hive seg med!

Se: http://www.proz.com/powwow/4235#notes

Velkommen da, dere!

Roald Toskedal


 
Camilla Larsen
Camilla Larsen
Norway
Local time: 16:39
Flott tiltak! May 22, 2012

Takk, Roald! Dette hadde gått meg hus forbi, så fint du postet en påminnelse her. Høres ut som det blir et flott arrangement.

Skulle gjerne ha vært med, men befinner meg på en helt annen kant på den tida. Håper imidlertid powowen blir en så stor suksess at den gjentas! Så satser jeg på at det klaffer bedre for min del neste gang.

Hvis det er noen der ute som lurer på om de skal melde seg på eller ikke, så slår jeg gjerne et slag for Rosendal. Et deilig sted!


 
Roald Toskedal
Roald Toskedal  Identity Verified
Norway
Local time: 16:39
English to Norwegian
+ ...
TOPIC STARTER
Dessverre... May 23, 2012

Jeg takker for gode ord, Camilla! Nå var det vel ikke den helt store innsatsen fra min side, realistisk regnet bare et par timers arbeid, så skryt nå ikke i utrengsmål...

Men det som dessverre viste seg å være tilfelle, var at det ikke var nok interesse for en slik samling - jeg fikk bare 6 påmeldte, så i går måtte jeg krype til korset og avlyse hele arrangementet.

Ingen sure miner for det! Fol
... See more
Jeg takker for gode ord, Camilla! Nå var det vel ikke den helt store innsatsen fra min side, realistisk regnet bare et par timers arbeid, så skryt nå ikke i utrengsmål...

Men det som dessverre viste seg å være tilfelle, var at det ikke var nok interesse for en slik samling - jeg fikk bare 6 påmeldte, så i går måtte jeg krype til korset og avlyse hele arrangementet.

Ingen sure miner for det! Folk skal ikke ha plikt på seg til å delta på noe som helst - det måtte være mitt ansvar å få til noe som var såpass interessant at folk strømmet til...

Vel vel, det gikk ikke den gangen, men jeg håper noen andre kan våge å prøve på nytt en annen gang, for det er sabla trivelig å møtes på den måten!

Selv er jeg nå såpass langt på vei inn i 'pensjonist-landet' at jeg neppe kommer til å være med en annen gang, men det får stå sin prøve!

God sommer da, alle sammen!

Roald
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


PowWow i Rosendal






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »