ATA Conference 2011: Hvem kommer?
Thread poster: Karin Berling
Karin Berling
Karin Berling  Identity Verified
United States
Local time: 19:58
Member (2010)
Norwegian (Bokmal) to English
+ ...
Oct 1, 2011

Heisan,

Lurer på om det er noen andre nordmenn her som skal til ATA-konferansen i Boston denne måneden? Hadde vært hyggelig å møtes


 
Hege Jakobsen Lepri
Hege Jakobsen Lepri  Identity Verified
Norway
Local time: 01:58
Member (2002)
English to Norwegian
+ ...
For dyrt... Oct 12, 2011

Kombinasjonen av hotell i Boston og prisen på konferansen gjorde at jeg valgte å bli i Toronto. Den økonomiske nytteverdien av å delta er begrenset, og oversetterseminarer har jeg bra tilbud av i nærmiljøet.

 
Karin Berling
Karin Berling  Identity Verified
United States
Local time: 19:58
Member (2010)
Norwegian (Bokmal) to English
+ ...
TOPIC STARTER
Synd Oct 12, 2011

Det var synd, Hege.

Jeg er for så vidt heldig denne gangen siden jeg bor bare 2 timer unna. Tviler på om det blir like aktuelt nest år når flyreise også må medregnes.

Er det heller ingen andre som skal dit fra den norske ProZ-delegasjonen? Er vant til å bli tatt inn i varmen av svenskene og søta bror, men det hadde jo vært hyggelig med noen norske også da


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


ATA Conference 2011: Hvem kommer?






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »