Translatørdagen 2011 - 29. oktober - Oslo
Thread poster: brigidm
brigidm
brigidm  Identity Verified
Norway
Local time: 15:56
Norwegian to English
Jul 7, 2011

TRANSLATØRDAGEN 2011 i Oslo arrangeres i år den 29.10.2011 i Konferansesenteret Høyres Hus.

Nærmere informasjon om programmet og hvordan du kan melde deg på, finner du på STFs hjemmeside: www.translat��rportalen.no fra begynnelsen av september. Husk å sette av dagen i slutten av oktober!

Translatørdagen gir alle oversettere som jobber med norsk en sjelden anledning til å samles. J
... See more
TRANSLATØRDAGEN 2011 i Oslo arrangeres i år den 29.10.2011 i Konferansesenteret Høyres Hus.

Nærmere informasjon om programmet og hvordan du kan melde deg på, finner du på STFs hjemmeside: www.translat��rportalen.no fra begynnelsen av september. Husk å sette av dagen i slutten av oktober!

Translatørdagen gir alle oversettere som jobber med norsk en sjelden anledning til å samles. Jeg anbefaler det på det sterkest! Jeg kommer til å legge inn mer info etterhvert. Eventuelle spørsmål kan rettes til meg.
Collapse


 
brigidm
brigidm  Identity Verified
Norway
Local time: 15:56
Norwegian to English
TOPIC STARTER
Programmet er klart! Sep 23, 2011

Nå er programmet og påmeldingsskjemaet for Translatørdagen 2011 i Oslo publisert på http://www.translatorportalen.com/hjem/translatoerdagen.html .

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Translatørdagen 2011 - 29. oktober - Oslo






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »