Páginas sobre el tema:   < [1 2]
Ordia
Autor de la hebra: Lars Finsen

Camilla Larsen
Noruega
Local time: 15:18
alemán al noruego
+ ...
Godt fornøyd Apr 22, 2014

Jeg har brukt Ordia i ca. halvannet år, og er godt fornøyd. Man finner som vanlig ikke alt, men mye.

Norskpro
Noruega
Local time: 15:18
Miembro
inglés al noruego
+ ...
Formatic (Ordia) Apr 21, 2015

Ordia er lagt ned og man blir henvist til Formatic, men da jeg besøkte siden, så jeg at det var en veldig spartansk og uprofesjonell nettside, ingen lenke til hvor man kan kjøpe ordbøkene. Jeg googlet rundt og så at daglig leder er Karin Prestesæter. Har ordbøkene sammenheng med ordbokforfatter Prestesæter? I så fall har jeg allerede tilgang til teknisk ordbok av Prestesæter via Ordnett. Den har noen mangler, så det hadde vært fint med ordbøker om jernbane m.m. i tillegg.

Páginas sobre el tema:   < [1 2]

Este foro no tiene moderador específicamente asignado.
Para denunciar violaciones a las reglas del sitio u obtener ayuda, póngase en contacto con el personal del sitio »

Ordia

Advanced search

Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use SDL Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

More info »

Forums
  • All of ProZ.com
  • Búsqueda de términos
  • Trabajos
  • Foros
  • Multiple search