Pages in topic:   < [1 2]
Ordia
Thread poster: Lars Finsen
Camilla Larsen
Camilla Larsen
Norway
Local time: 17:24
Godt fornøyd Apr 22, 2014

Jeg har brukt Ordia i ca. halvannet år, og er godt fornøyd. Man finner som vanlig ikke alt, men mye.

 
Norskpro
Norskpro
Norway
Local time: 17:24
Member
English to Norwegian
+ ...
Formatic (Ordia) Apr 21, 2015

Ordia er lagt ned og man blir henvist til Formatic, men da jeg besøkte siden, så jeg at det var en veldig spartansk og uprofesjonell nettside, ingen lenke til hvor man kan kjøpe ordbøkene. Jeg googlet rundt og så at daglig leder er Karin Prestesæter. Har ordbøkene sammenheng med ordbokforfatter Prestesæter? I så fall har jeg allerede tilgang til teknisk ordbok av Prestesæter via Ordnett. Den har noen mangler, så det hadde vært fint med ordbøker om jernbane m.m. i tillegg.

 
Pages in topic:   < [1 2]


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Ordia






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »