Tag editor
Thread poster: Roar Sørensen
Roar Sørensen
Roar Sørensen  Identity Verified
English to Norwegian
+ ...
Jun 25, 2008

Noen som kan forklare hvorfor det ikke er mulig å bruke open/get og de andre pil-bryterne i Tag editor i Workbench etter at jeg har åpnet et HTLM-dokument? Prøver å lære meg programmet. Alt er dødt i Workbench, ingenting som fungerer. Setter markøren ved begynnelsen av en setning, men det er plent umulig å hente eller gjøre noen ting. Er det noen basisinnstillinger jeg ikke har oppdaget? Alt går for øvrig fint med Workbench og Word.

 
Elisabeth Bull
Elisabeth Bull  Identity Verified
Local time: 09:30
English to Norwegian
+ ...
Åpne Trados, koble til Jun 25, 2008

Husk at Trados Workbench også må være åpent, det må være en kobling mellom programmene (trykk På Workbench-ikonet i Tageditor hvis det er blått), og Edit-fanebladet må være aktivert. Lykke til!

[Edited at 2008-06-25 20:28]


 
Roar Sørensen
Roar Sørensen  Identity Verified
English to Norwegian
+ ...
TOPIC STARTER
Takk for assistanse, men det funker fremdeles ikke Jun 25, 2008

Alt dette er gjort, derfor skjønner jeg ikke hvorfor ingenting virker. Ingen av pilbryterne i Workbench fungerer når jeg åpner et dokument i Tageditor. Open/get-bryteren og de andre virker fremdeles ikke.

 
Roar Sørensen
Roar Sørensen  Identity Verified
English to Norwegian
+ ...
TOPIC STARTER
Problemet var My Memory Jun 25, 2008

Fant ut hva problemet skyldtes. Workbench kunne ikke finne my_memory-filen fordi jeg hadde gjemt den et annet sted. Da jeg laget en ny memory-fil og overskrev den opprinnelige, fungerte alle bryterne igjen. Uansett, takk skal du ha for hjelpen! Er fremdeles en fersking med alle disse nye programmene.

 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Tag editor






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »