Páginas sobre el tema:   < [1 2 3] >
Mari-mari.
Autor de la hebra: peiling

doudou
inglés al chino
+ ...
Terima kasih Mar 4, 2007

tak pe lah,
saya akan cuba saluran lain.
terima kasih atas prihatian.
happy chap goh meh


 

yam2u  Identity Verified
Estados Unidos
Miembro
inglés al malayo
+ ...
Salam semua! May 5, 2007

Maaf lambat memperkenalkan diri. Kesibukan.

Saya May yg juga dikenali di Proz.com ini sebagai yam2u.

Bila dah ramai penterjemah BM tahu yg kita dah ada forum sendiri di Proz.com ini, saya rasa tentu lebih ramai akan tampil untuk berkenalan serta mengemukakan isu2 berkaitan dengan bahasa kita.

Jadi saya harap sebarkanlah berita baik ini, ya!

-may-


 

Abd Latiff Bidin (X)  Identity Verified
Local time: 10:39
inglés al malayo
+ ...
Selamat berkenalan May 5, 2007

Maaf kerana baru sekarang dapat menyertai rakan2 di sini.

Saya, A Latiff Bidin (ALB atau lat), yang berpangkalan di Ampang, Selangor.

Sudah sampai ketika saya beralih ke cabang terjemahan yang agak berbeza namun saya masih menjalankan kerja2 terjemahan biasa untuk beberapa orang klien tetap. Maaf, saya tak dapat menyatakan cabang apa.

Oh ya sebelum terlupa, ucapan selamat menyambut hari lahir pada 3 Mei kepada Hendarto, teman 'rapat' yg belum lagi sempat s
... See more
Maaf kerana baru sekarang dapat menyertai rakan2 di sini.

Saya, A Latiff Bidin (ALB atau lat), yang berpangkalan di Ampang, Selangor.

Sudah sampai ketika saya beralih ke cabang terjemahan yang agak berbeza namun saya masih menjalankan kerja2 terjemahan biasa untuk beberapa orang klien tetap. Maaf, saya tak dapat menyatakan cabang apa.

Oh ya sebelum terlupa, ucapan selamat menyambut hari lahir pada 3 Mei kepada Hendarto, teman 'rapat' yg belum lagi sempat saya tatapi wajahnya.

Semoga semua berjaya menyempurnakan segala tugasan dengan tenang dan kepuasan.

alb
Collapse


 

razin  Identity Verified
Malasia
Local time: 10:39
Miembro 2006
inglés al malayo
+ ...
:) May 5, 2007

Saya Razin.....tumpang lalu...

 

Ramona Ali  Identity Verified
Local time: 10:39
Miembro 2004
inglés al malayo
+ ...
Selamat berforum May 6, 2007

Syabas, Pei Ling kerana memulakan forum ini. Saya pun tak perasan sudah ada forum Melayu di sini. Semoga kita dapat saling berkenalan dengan lebih rapat.

Ramona


 

hazlinda76  Identity Verified
Malasia
Local time: 10:39
inglés al malayo
Tahniah! May 6, 2007

Tahniah kerana sudah ada forum BM di sini. Saya Hazlinda dari Kajang, Selangor. Semoga kita dapat berkongsi ilmu.

 

mizuan  Identity Verified
Local time: 10:39
inglés al malayo
+ ...
Selamat Berkenalan May 11, 2007

Saya, May Mizuan.... dari Kuala Lumpur.

 

peiling  Identity Verified
Alemania
Local time: 03:39
chino al inglés
+ ...
PERSONA QUE INICIÓ LA HEBRA
Selamat berkenalan May 12, 2007

kepada ALB, Razin, Hazlinda dan May M, dan salam sejahtera (maklumlah sudah kenal sebelum ini) kepada May dan Mona. Harap kita boleh terus berkongsi pendapat dan pengalaman di sini, dan seterusnya berusaha bersama menjadi penterjemah yang lebih baik. Sehingga berjumpa lagi.

 

Siti Zainab Yahaya  Identity Verified
Local time: 10:39
inglés al malayo
+ ...
Selamat Berkenalan May 16, 2007

Salam perkenalan kepada semua. Saya, Siti Zainab Yahaya, berasal dari Kota Bharu, Kelantan tetapi menetap di Shah Alam Selangor. Tahniah kepada yam2u dan rakan penterjemah yang lain kerana usaha ini.

Saya dapati forum ini dan Teraju sungguh bermanfaat bagi saya.


 

hasnah  Identity Verified
Malasia
Local time: 10:39
inglés al malayo
+ ...
Salam dari rakan baru May 23, 2007

Baru terjumpa Forum Bahasa Melayu hari ini. Saya pun orang baru dalam bidang penterjemahan.

Saya Hasnah dari Bukit Rahman Putra, Shah Alam.

Selamat berkenalan kepada semua!

Tahniah kepada semua yang memeriahkan forum ini!


 

Aniza Borhan  Identity Verified
Malasia
Local time: 10:39
Miembro 2007
inglés al malayo
+ ...
Wahhh!!! Dah ramai tapi kenapa dah lama tak update lagi? Aug 15, 2007

Salam buat semua kenalan penterjemah Melayu. Seronok baca posting kalian.

Saya juga dah lama tak masuk forum. Akhir sekali sebelum melahirkan anak yang ke-3. Kini dia dah berusia 5 bulan. Atas nasihat rakan yang juga ahli ProZ, saya bertekad melabur untuk keahlian penterjemah yang pertama di sini. Moga-moga berhasil.

Atikah, hope I am on the right track,

Saya nampak Encik Abdul Latif d
... See more
Salam buat semua kenalan penterjemah Melayu. Seronok baca posting kalian.

Saya juga dah lama tak masuk forum. Akhir sekali sebelum melahirkan anak yang ke-3. Kini dia dah berusia 5 bulan. Atas nasihat rakan yang juga ahli ProZ, saya bertekad melabur untuk keahlian penterjemah yang pertama di sini. Moga-moga berhasil.

Atikah, hope I am on the right track,

Saya nampak Encik Abdul Latif di sini, juga Razin & Ramona yang memang terkenal di kalangan penterjemah di Malaysia. Moga saya dapat berkongsi pengalaman & pengetahuan bersama anda sekelian.
Collapse


 

Aniza Borhan  Identity Verified
Malasia
Local time: 10:39
Miembro 2007
inglés al malayo
+ ...
Ohhh!! Baru Terperasan Oct 29, 2007

Ada member yang minta postkan gambar anak yer.. Sorry lar.. tak tersedar.. Nanti yer..

Nak tengok ada update terbaru dak kat forum ni..

If ada, akan dipertimbangkan..


 

AniseK  Identity Verified
Malasia
Local time: 10:39
japonés al inglés
+ ...
Selamat berkenalan Apr 21, 2008

Salam buat semua.

Saya Anisah dari Kuantan. Saya juga baru saja melibatkan diri dalam bidang ini. Amat teruja bila terjumpa forum ini, kerana dapat bertemu dengan kenalan yang baru dan bertukar pendapat dan pengalaman. Saya berharap agar dapat menimba ilmu dari penterjemah yang sudah berjaya dalam bidang mereka.

Sekian, terima kasih


 

yam2u  Identity Verified
Estados Unidos
Miembro
inglés al malayo
+ ...
Selamat berkenalan, Anisah! Apr 21, 2008

Harap akan bertemu lagi di topik2 lain di forum ini. Saya May.

Oh ya, ada lagi satu forum Terjemahan utk penterjemah BM kalau Anisah ingin sertai. Namanya Teraju, dan ini dia pautannya:

http://groups.yahoo.com/group/teraju/

Untuk bergabung:

teraju-subscribe@yahoogroups.com

-may-


AniseK wrote:

Salam buat semua.



 

AniseK  Identity Verified
Malasia
Local time: 10:39
japonés al inglés
+ ...
Terima kasih Apr 22, 2008

Terima kasih May!

 
Páginas sobre el tema:   < [1 2 3] >


Este foro no tiene moderador específicamente asignado.
Para denunciar violaciones a las reglas del sitio u obtener ayuda, póngase en contacto con el personal del sitio »


Mari-mari.

Advanced search






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
SDL Trados Studio 2021 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

SDL Trados Studio 2021 has evolved to bring translators a brand new experience. Designed with user experience at its core, Studio 2021 transforms how new users get up and running and helps experienced users make the most of the powerful features.

More info »



Forums
  • All of ProZ.com
  • Búsqueda de términos
  • Trabajos
  • Foros
  • Multiple search