Traducción francés-español de poder notarial
Thread poster: belenrb90
belenrb90
belenrb90
Spain
Apr 24, 2014

Hola a todos:

Estoy haciendo una traducción del francés al español de un poder notarial. Aparte de diccionarios jurídicos, ¿alguien me podría decir si conoce recursos electrónicos para que me sirva de ayuda?
En concreto, me gustaría consultar en páginas web de textos paralelos y un glosario bilingüe o manual de traducción de poderes notariales que ofrezca ayuda en la terminología de esta tipología textual.

Gracias de antemano.


 
neilmac
neilmac
Spain
Local time: 06:59
Spanish to English
+ ...
Linguee Apr 25, 2014

Sirve para contrastar frases cortas o típicas... pero ojo - hay que utilizarlo con mucha cautela, porque a veces las traducciónes que propone no son muy buenas.

 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Traducción francés-español de poder notarial






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »