Pages in topic:   [1 2 3] >
Powwow: Copenhagen - Denmark

This discussion belongs to Powwows » "Powwow: Copenhagen - Denmark".
You can see the powwows page and participate in this discussion from there.

Yetta Jensen Bogarde
Yetta Jensen Bogarde  Identity Verified
Denmark
Local time: 12:42
Member (2012)
English to Danish
+ ...
Er det kun fredag den 2. september? May 14, 2016

Jeg ser lige, at den internationale ProZ.com konference er i Stockholm den 3-4 sept. Hmm....

 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 12:42
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Ja, det er frækt, at de har overtaget 'vores' weekend :-D May 17, 2016

I princippet kunne man fortsætte op til Stockholm, men det bliver udmattende, og jeg har ingen planer om at gøre det.

Glæder mig til nærmere detaljer om programmet her.


 
Signe Golly
Signe Golly  Identity Verified
Denmark
Local time: 12:42
English to Danish
+ ...
Lørdag d. 3.? May 19, 2016

Det er forhåbentlig primært lørdag d. 3., og så evt. med noget "ekstra" om fredagen - fx besøg hos et oversættelsesbureau eller noget andet, der kunne være interessant for gruppen?

 
Mette Melchior
Mette Melchior  Identity Verified
Sweden
Local time: 12:42
English to Danish
+ ...
Flyt dato? May 26, 2016

Det var ikke en ide at flytte det danske powwow lidt frem eller tilbage, så det ikke overlapper med konferencen i Stockholm?

Nogle kunne måske godt være interesserede i begge dele (mig selv inkl.)...


 
Susanne Rosenberg
Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Local time: 12:42
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Enig med Mette May 29, 2016

Jeg kunne også godt være interesseret i konferencen i Stockholm, så hvis der er mulighed for at flytte vores powwow, synes jeg, at det ville være en god idé

 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 12:42
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Jeg vil også være indstillet på at flytte datoen May 29, 2016

- Jeg synes umiddelbart, at jeg hellere vil til Proz.com conferencen den 3.-4. september end til SLAM, men i princippet kan ma være med til begge dele.

Powwow i København vil jeg nødigt gå glip af! Ferien er ikke fastlagt endnu, så jeg kan komme, når andre kan.


 
Susanne Rosenberg
Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Local time: 12:42
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Sted? Jul 9, 2016

Står det fast, hvor i København årets powwow afholdes? Og om der er planlagt noget både fredag og lørdag? Ferien nærmer sig, så det er vist snart på tide at få booket hotelværelse osv., og det ville jo være smart at finde noget i samme del af byen. Er der nogen anbefalinger i den forbindelse?

 
Michael Tettinek
Michael Tettinek  Identity Verified
Local time: 12:42
English to Danish
+ ...
Aflysning Jul 14, 2016

Jeg tænker, at vi udskyder - det er da ikke smart at konkurrere med det andet arrangement. Skal vi blive enige om en ny dato, fx i november, eller skal jeg blot aflyse helt?

 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 12:42
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Meget gerne tidlig i november for mit vedkommende Jul 14, 2016

Hvis vi skal ramme et tidspunkt, hvor København ikke er totalt booket alle vegne, f. eks. imellem skoleferien og julen ... skal vi nok finde ud af det hurtigst muligt.

Weekenden den 5. - 6. november eller den 12. - 13. november f. eks.

Januar måned kunne være en mulighed, men vejret kunne også være kold, mørk, glat og træls at rejse/flyve i, for dem, der kommer langvejs fra. November plejer ikke at være helt så slem.

Bare en strøtanke. Jeg vil ger
... See more
Hvis vi skal ramme et tidspunkt, hvor København ikke er totalt booket alle vegne, f. eks. imellem skoleferien og julen ... skal vi nok finde ud af det hurtigst muligt.

Weekenden den 5. - 6. november eller den 12. - 13. november f. eks.

Januar måned kunne være en mulighed, men vejret kunne også være kold, mørk, glat og træls at rejse/flyve i, for dem, der kommer langvejs fra. November plejer ikke at være helt så slem.

Bare en strøtanke. Jeg vil gerne vide, fordi familien skal planlægge en større fødselsdag i november måned (nej, ikke min!) og det skal hænge sammen på en eller anden måde.

Har andre nogen meninger?
Collapse


 
Susanne Rosenberg
Susanne Rosenberg  Identity Verified
Germany
Local time: 12:42
Member (2002)
Danish to German
+ ...
Det ville da være synd at aflyse Jul 15, 2016

Jeg synes bestemt ikke, at vi bare skal aflyse det, og personligt ville jeg heller ikke have noget imod at flytte datoen, men det er spørgsmålet, om der er nogen, der allerede har købt flybilletter osv.? I Facebook-gruppen har jeg lige foreslået en afstemning, så vi kan se, hvor mange der ønsker at fastholde datoen, og hvor mange der hellere vil flytte den, men det er måske under alle omstændigheder for sent ... Læser alle, der er tilmeldt her, med i Facebook-gruppen?

[Edited at
... See more
Jeg synes bestemt ikke, at vi bare skal aflyse det, og personligt ville jeg heller ikke have noget imod at flytte datoen, men det er spørgsmålet, om der er nogen, der allerede har købt flybilletter osv.? I Facebook-gruppen har jeg lige foreslået en afstemning, så vi kan se, hvor mange der ønsker at fastholde datoen, og hvor mange der hellere vil flytte den, men det er måske under alle omstændigheder for sent ... Læser alle, der er tilmeldt her, med i Facebook-gruppen?

[Edited at 2016-07-15 15:32 GMT]
Collapse


 
Annelise Brincker (X)
Annelise Brincker (X)  Identity Verified
Denmark
Local time: 12:42
English to Danish
+ ...
Ingen konflikt for mig Jul 20, 2016

For mig er der ingen konflikt. Jeg tager aldrig til de internationale konferencer, så jeg synes, at datoen er fin.

 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 12:42
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Både- og Jul 20, 2016

Jeg må indrømme, at jeg ikke har booket noget i Stockholm. Jeg var ved at foreslå på Facebook, at vi lavede en powwow for dem, der kan og vil den 2.-3. september, og så en anden senere. Jeg tager heller ikke til SLAM - der er jeg i England.

Var det noget med at få et oversættelsesbureau til at sponsorere? Ikke min ide, men en, jeg synes er brugbar. Jeg kan foreslå en eller to, men må nok ikke nævne dem her.

Håber vi ses!


 
Yetta Jensen Bogarde
Yetta Jensen Bogarde  Identity Verified
Denmark
Local time: 12:42
Member (2012)
English to Danish
+ ...
Kan ikke tage til Stockholm denne gang Jul 21, 2016

Jeg synes heller ikke, vi skal aflyse.
P.t. har jeg ingen problemer med hverken september eller november.


 
Michael Tettinek
Michael Tettinek  Identity Verified
Local time: 12:42
English to Danish
+ ...
Aflysning Jul 22, 2016

Jeg er stemt for at aflyse arrangementet. Der er kommet meget blandede meldinger. Generelt er der stor aktivitet på sprogområdet i september, så måske det var en idé at finde en ny dato til Powwow generelt på et tidspunkt, hvor vi ikke konkurrerer med andre. Er der nogen der ved, hvordan jeg aflyser formelt herinde? Eller kan vi nøjes med at flytte datoen?

 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Denmark
Local time: 12:42
Member (2003)
Danish to English
+ ...
Kan vi lave noget for dem, der kan og vil den weekend? Jul 30, 2016

Det har været en travl sommer både arbejdsmæssigt og privat, og jeg orker ikke rigtigt at tage til Stockholm, men vil meget gerne være med til et eller andet for dem, der stadig kan og vil den 2. og evt. 3. september.
Jeg slog op på Facebooksiden, at vi måske kunne besøge et bureau - Ad Hoc eller Language Wire?
Ad Hoc kunne være et follow-up på sidste års indlæg om maskinoversættelse - de bruger det i praksis, og der kunne måske komme nogle interessante faglige diskussione
... See more
Det har været en travl sommer både arbejdsmæssigt og privat, og jeg orker ikke rigtigt at tage til Stockholm, men vil meget gerne være med til et eller andet for dem, der stadig kan og vil den 2. og evt. 3. september.
Jeg slog op på Facebooksiden, at vi måske kunne besøge et bureau - Ad Hoc eller Language Wire?
Ad Hoc kunne være et follow-up på sidste års indlæg om maskinoversættelse - de bruger det i praksis, og der kunne måske komme nogle interessante faglige diskussioner ud af at se det i praksis.
Andre kender nok Language Wire bedre, end jeg gør - har ikke arbejdet for dem i flere år, men jeg får deres nyhedsbreve endnu. De lyder som nogle, der kunne være interesseret i et besøg.
Det var nogle konkrete forslag. Men så må vi snart kontakte dem, finde ud af kaffe og forplejning osv.

Michael, er du med, eller hvad gør vi?

Og så skal vi til at finde ud af, hvad vi gør senere, og hvornår, for dem, der ikke kan komme lige den weekend...
Collapse


 
Pages in topic:   [1 2 3] >


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Lucia Leszinsky[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Powwow: Copenhagen - Denmark






CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »